16 Eylül 2014 Salı

Aşkım Babamla

merhaba ben emre bursadan yazıyorum 18 yaşındayım liseye gidiyorum çok güzel bir kızım.Sarışın mavigözlü 90-60-90 ölçülerinde bir kızım çok gösterişliyimdir.Herkes beni arzueder nerdeyse ayakta boşalarlar.Birgün okuldan geldim evde kimse yok tu çok fena azmıştım odama geçtim soyundum sadeceüstümde sarı südyenim altımda ise pembe boxer ım var dı masturbasyon yapıyordum babam gelmiş beni izliyormuş farketmemiş gibi yaptım bamada odasına gitti aradan birkaç gün geçti annem annnaneme gitmişti evde babamla sadece ben vardım babam beni süzüyordu saat geç olmustu odama yatmaya gittim altımda yine boxer üstümde südyen ile yatmıştım aradan yarım saat geçti babam odaya geldi ben uyuma numarası yapıyordum babam benim boynumdam öpüyor gögüslerimi elliyordu en sononda dayanamadım babamın dudaklarına yapıştım ikimizde iyice azmıştık deliler gibi sevişiyorduk babam gögüslerimi elliyor aşağıya şeftalime doğru inmişti baba dayanamıyorumparçalabeni beni dedim babamla hunharca sikiştik sonra pişman oldum aman giden gitmişti artık malesef.Ama ben nasıl olsa bozuk diye babamla haftada 1-2 kere yapıyoruz seniseviyorum babam. Sohbete Girmek icin TIKLAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder