4 Şubat 2016 Perşembe

İkiz teyzelerimin içine boşaldım

Selam ben 183 cm boyunda hafif kilolu yakışıklı biriyim. Neyse benim bir yengem var 165 boyunda balık etli süper vücudu olan bir kadın. Ben bu yaz tatilde köye idecektim gittiğimde dedem tatilde olduğu için amcamlarda kaldım. Amcamla çok iyi anlaşırız tatilde yapacaklarımızın planlarını yaparken bir telefon gelir ve amcam 1 haftalığına İtalyaya gider giderkende bana tembih eder sakın yengeni yanlız bırakma diye. Neyse 2 gün akşam yemeğimizi yedik ve terasta otururken kapı çaldı yengem aşağı indi.Sohbete`e girmek için TIKLAYIN Ben azmışım ipoq umdan internete girmiş yengeleri sikenlerin hikayesini okuyorum. Liber gelmişti (Liber yengemin ikizi evleneli 1 ay olmuştu ama kadındı) liber arkadan hikayeyi okuyor ben ise farkında değilim yengem bu surada aşağıda. Liber benikulağımdan çekip yattığım odaya götürdü. Girer girmez dudağıma yapıştı ben ise şoktayım sonra bana bakıp ne duruyorsun benim gibi hatunu bulmuşsun hadı sik beni dedi. Bende dudaklarına yapıştım o beni ben onu soymuştum 3 dk seviştik tam sütyenini çıkarmış o koca memelerini yalayacakken yengem içeri girmiş bize bağırdı. Giyinmemize izin vermeden yatak odasına aldı bizi orada ben çok korkmuştum ama Liberde hiç korku yoktu. Yengem hadi devam edin dedi ben şaşırmıştım Liber benim küçüğü yalamaya başladı yengemde sende başla dedi. Ben Liberi kaldırıp memeleri emiyordum yengem ise bize katılmış küçüğü emiyordu. İkisini yatağa ittim. Yengemin dudaklarına yapıştım Liber ise yengemin götünü yalıyordu.Sohbete`e girmek için TIKLAYIN Daha sonra ben Liberi yalıyordum. Yengemin amını yalamaya başladım Liberle yengemde öpüşmeye başladılar. Ben yengemin amına koymaya başladım geçer geçmez yengemden ohhh diye bir ses geldi yengemi sikiyor Liberin gögüslerini yalıyordum. Yengem ise kardeşinin amını yalıyordu. Sonra aynısını Libere yaptık. Sonra yengemi domaltıp sikmeye başladım ama yengemin göt deliği bayağı genişti amcam bayağı zevkli adamlar. Liberi domalttım onun göt deliği çok küçüktü biraz yengeme yalattım yalatırken yüzüne boşaltı. Ben birden bittim ama yengem yalıya yalıya ve ben Liberi yalıya yalıya yeniden kalktı. Liberin götüne geçirmeye zorladım ama geçmedi çok küçüktü zorladıkça Liberin amından sular geliyordu onun sesinden yengemin amına aynı şekildeydi. Sonra yengemin kramini aldım yengem ikinize ben sürecem dedi. Benim sikime ve Liberin götüne iyice sürdü. Sonra zorlaya zorlaya geçti ama geçerken çıkardığı sesler ben soktukça Liberden terler ve çığlıklar geliyordu. Sonunda girdi ama götünden kan geldi 3 defa gelgit yaptıktan sonra götüne boşaldım. Daha sonra yengemin amına boşaldım.Sohbete`e girmek için TIKLAYIN

1 yorum:

  1. Merhabalar ben Ercüment yaş 34 boy .1-89 uzun boylu yakışıklı bır erkeğim tanışmak isteyen İstanbul Anadolu yakasından gizliliğe önem veren dul evli bekar bayanlardan tlf bekliyorum güzel bir beraberlik için özele açık 7/24 msj arayabilirsiniz ..05512603576

    YanıtlaSil