9 Şubat 2016 Salı

KARIMIN YATAĞINDAN ÇIKINCA BALDIZIN

Ben küçük bir köyde dünyaya gelmiştim. Küçük yaştan itibaren, tarla, inek, tavuk derken bütün işleri kapmıştım. İlkokulu ve ortaokulu köyde, liseyi ise şehirde yatılı olarak okumuştum. Liseden sonra tekrar köye dönerek eski yaşantıma dönmüştüm. Askerlik filan derken 26 yaşıma gelmiştim. Babam beni evlendirmeye karar vermiş ve güzel bir gelin adayı belirlemişti. Kısa bir süre sonra söz, nişan derken iki ay içinde Fadime ile evlenmiştim. Fadime sadece ortaokula kadar okumuş ve liseye gitmemişti. Fadime’yi her ne kadar sevsem de eğitimi az olduğu için bir türlü anlaşamıyorduk. Ama köy hali bir kere evlenince ayrılalım filan sıkıntı çıkaracaklarını bildiğim için ses çıkarmıyordum…TIKLAYIN Aradan tam dört sene geçmişti ve karım Fadime ile gerçekten çok mutsuzdum. Günlerden Salı olması lazım baldızım Yasemin gelmişti. Ben kapıda Yasemin’i görünce çok sevinmiştim. Yasemin karımdan iki yaş küçüktü ve iş için şehir dışına çıkmıştı. Hep beraber ailecek yemek yedikten sonra, karım baldızın odasını ayarladı. Salonda beraber çay içerken gözüm sürekli baldızımın eteğinin altındaki siyah külota takılıyordu. Bakmak istemesem de sanki isteyerek açıyordu ve bakmam için elinden geleni yapıyordu. Saat geç olunca herkes yatağına döndü. Karım ile ben yatak odasına geçtiğimizde ben direk karımın dudaklarına yapıştım. Karım ne olduğunu bile anlamadan karşımda çırılçıplak kalmıştı. Bende altımdaki pantolonu aşağıya doğru sıyırdıktan sonra karımın amına doğru girmeye başladım. Sikim biraz büyük ve kalın olduğu için karım benle sikişken çok zorlanıyor ve çok bağırıyordu. Baldız karşı odada olduğu için bağırmamak için kendini zor tutuyordu. Biraz daha tempomu arttırdıktan sonra karım boşalmaya başladı ve bende içine döllerimi bıraktım. İlk defa bir sikişimiz bu kadar kısa sürede bitmişti desem yeriydi ama ben hala azgınlığımı alamamıştım. Sikişten sonra karım bana götünü dönüp yattığında bende su içmek için odadan çıkmıştım…TIKLAYIN Karımın yatağından çıkınca baldızın yatağına girerek, baldızımı bir güzelce siktim.TIKLAYIN Karımın yatağından çıkınca baldızın yatağına girerek, baldızımı bir güzelce siktim. Mutfakta bir bardak su içtikten sonra odama doğru dönerken baldızın odasının kapısının hafif aralıklı olduğunu fark ettim. Işığı da yanık görünce birden içeri girdim. İçeri girdiğimde gözlerim yerinden çıkmış gibi oldu. Baldızım karşımda tamamen çıplak bir şekilde yatağın üzerine uzanmış ve eli amında kendini parmaklıyordu. Baldız beni görünce “Oha enişte!” diyerek üzerine yorganı çekti. Ben üzerimdeki şaşkınlığı attığımda “Baldız ne yapıyorsun amına koyayım” dedim. Baldız biraz güldükten sonra “Senin karizmana dayanamadım enişte kendimi parmaklıyorum” dedi. Ben bu cevaptan sonra kendimden geçtim ve kendimi çıplak bir şekilde baldızın yanında buldum. Baldızla bir süre öpüştükten sonra elimi kıllı amına doğru getirdim ve vajinasını parmaklamaya başladım. Baldız bana bakarak “Yeter artık sik beni enişte” dedikten sonra beni yatağa doğru uzandırdı ve kıllı amını sikimin üstüne koyarak üzerimde zıplamaya başladı. Bende ellerimi memelerine atarak sıkmaya başladım. Büyük memelerini bir süre öperek yaladıktan sonra, kontrolü elime aldım ve baldızımı domaltarak bir güzelce sikmeye başladım. Bir süre sonra baldızımın boşaldığını hissettim ama ben daha boşalmadığım için tempomu arttırarak sikmeye devam ettim. Bir süre sonra baldız ikinci kez boşaldı ve “Enişte yeter amına koyayım boşal artık” diyerek amını sikimden çıkardı. Sertleşen büyük sikimi ağzına alarak yalamaya başladı. Kısa bir süre sonra baldızımın yüzünü döle buladım…TIKLAYIN

1 yorum:

  1. Merhabalar ben Ercüment yaş 34 boy .1-89 uzun boylu yakışıklı bır erkeğim tanışmak isteyen İstanbul Anadolu yakasından gizliliğe önem veren dul evli bekar bayanlardan tlf bekliyorum güzel bir beraberlik için özele açık 7/24 msj arayabilirsiniz ..05512603576Merhabalar ben Ercüment yaş 34 boy .1-89 uzun boylu yakışıklı bır erkeğim tanışmak isteyen İstanbul Anadolu yakasından gizliliğe önem veren dul evli bekar bayanlardan tlf bekliyorum güzel bir beraberlik için özele açık 7/24 msj arayabilirsiniz ..05512603576

    YanıtlaSil